Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-13, 11:10
nikki73 nikki73 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011
Standard Sv: Vad skulle ni välja?

Hej Fjonk!

Ja, det är det som känns lite synd att jag ju hittat så mycket vi skulle kunna hitta på. Det känns som om att AI hotell inte är det rätta när vi inte kommer vara så mycket på hotellet. De flesta dagarna kommer vi ju att besöka stränderna, Tsimbika, Lindos och Faliraki (Den delen där stranden är som bäst) Sen blir det ju poolen en stund på eftermiddagen och sen vila lite för att några kvällar åka in till Rhodos stad men kan även tänka mig att besöka Faliraki och kanske Ixia någon kväll. Därför vill vi inte lägga för stor summa på hotellet. Har hittat ett hotell som fått en hel del kritik, det är Virginia ute i Kalithea. Där ska det vara promenadavstånd till Koskinou eller vad det heter, är det centrumet lika stort som det vid Esperides, Louis Colossos? Jag känner en tjej som bodde på Louis och de åkte oftast in till Faliraki och badade för stranden där var inte så fin. Hotellet Virginia skulle bli 5000-6000 kr billigare än de andra två hotellen och då ingår ändå AI också där. Samt det blir billigare att ta taxi till Rhodos stad.

Jag hittade även Faliraki beach och det läget känns som det bästa för oss men hotellet kändes ännu sämre än Virginia (när man tittade på bilder) och det kostade också flera tusenlappar mer!

Så just nu ligger det nog på Virginia eller inte Rhodos. Fast ska trots allt spana in Faliraki beach hotel lite till!

Tack för ert tålamog!!!

Jag har i alla fall lovat mig själv att jag inte skulle hålla på och leta hotell idag!
Svara med citat