Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-19, 23:12
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Påsk i Grekland

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Vad har WIEN som inte Tinos har????
Wienerschnitzel tex! Det vattnas i munnen när jag tänker på den jag fick förra året när vi åkte ut till en liten speciell lokal Restaurang i utkanten av Wien. Schnitzeln var stor som ett "dassalock" och tunn som ett läskpapper... Och jag var tyst i säkert 10 minuter och bara åt... Snarare vräkte i mig... Och du vet ju hur lätt är det att få tyst på mig så länge? Tips: Ge mig god mat...

Och så är det faktiskt så att Roland, som är en av mina bästa vänner, och jag träffades på Tinos!!! Vi bodde båda på Alonia i början av 80-talet, och först tittade vi snett på varandra, men sedan blev vi bästa vänner. Sedan kom hans familj ner också. Och några av hans vänner... Vi har haft så mycket bus och skoj där så det skulle kunna skrivas en bok om det. The rest is history...

Citat:
det är ju GREKISK PÅSK!!!!
Jo, i och för sig... Men jag har varit på Tinos två gånger 15:e Augusti! Och det slår nog t o m Påsken... Men visst hade det varit kul att uppleva Påsken också!

Citat:
Jo, fest blir det ju, men roligare med DIG!!!...
Är du säker på det...? Ni får nog festa utan mig tyvärr. Jag ser dock fram mot ett eller annat SMS och MMS! Fast jag har ju inte skrapat Lotterna ännu...

Citat:
...så vi står där vid varje båt och väntar.....
Slösa inte er tid med det. Det finns så mycket annat att göra på Tinos. Skulle jag komma så skulle jag nog informera dig. Eller kanske inte... Bara för att busa... Det måste finnas lite spänning i tillvaron...!

Svara med citat