Grattis Karin.
Det låter ju som en dröm, sju veckor på Karpathos! Jag har följt det du skrivit om din planering tidigare, och nu tänker jag............
....... oj Karin så mycket glädje du redan har haft av din förestående resa. För visst är det kul med allt joxande och mixtrande med tidtabeller, flygbiljetter, boende o s v!
Själv har jag bokat årets Karpathos-tur för mig och Birgit. Sökte egentligen flygstolar i avsikt att fixa boendet på plats. Men under letandet efter flygstolar hittade jag på Airtours flyg+boende två veckor i september för 5049 kr, vilket åtminstone jag tyckte kändes som ett bra pris. Vi kommer att bo på Kalimera i Pigadia.
Men det kan ju inte hjälpas att man blir lite nyfiken inför ev framtida behov av boende på Karpathos när man läser om "tant Maritza". Är det ett ställe som du kan/vill berätta mera om, eller är det personliga kontakter som inte lämpar sig för att vidareförmedla?
Man vet ju aldrig när man är på jakt efter boende på Karpathos nästa gång. Sedan tidigare har jag ett tips om Amarylis på min lista, men sätter gärna upp något mera.

Mats