Ämne: Kato Stalos
Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-19, 22:49
elhasse2 elhasse2 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011
Standard Sv: Kato Stalos

Citat:
Ursprungligen postat av Åsa Visa inlägg
Tack för era svar !!
Visst är vi olika, och vill ha ut olika saker av våra semestrar. Jag vill nog oxå bara vara. Uppskattar närhete till stranden o gjärna strandtaverna. Närheten till Chania låter ju bra, då kan man få promenera i hamnen o gamla stan, mm. Funderar på hotell Rose,med Apollo. Någon som bott där ??
Åsa
Jag tycker det är ett Bra val. Min man och jag bodde där i Oktober,vi var riktigt nöjda med.Det jag kan rekomendera är ....Att bo i gamla delen som är mycket billigare men nästan lika Bra som den nya delen.Trevlig personal varav en pratar Svenska.Städningen helt okey också,

Jag har varit på Kkreta 16 år och ofta 2-3ggr Maj, Augusti och Oktober och vi har bott lite överallt, men sista 5åren har vi bott i Stallos, hotell Veli pricis vid stranden, i en enrumslägenhet mot havet jätte stor balkong och skugga från sen förmiddag. Nackdel med detta hotell är att de har ingen pool om det skulle vara badförbud flera dagar ,Men det går att gå över till Creta Palm och nyttja deras pool, bara att beställa in något från poolbaren....

Detta hotell är mycket billigare än Rose och det är många återkomna gäster varje år, Lägenheterna mot havet tar fort slut då det inte finns fler än 8 st, Apollo har detta också och de ligger väldigt nära varandra-

Matställe rek, jag Triana taverna som ligger snett över gatan en bit upp från en taverna som heter Marias som ligger i hörnet,gå mot Chania.... Topspinn
Svara med citat