Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-16, 13:58
Fenalena Fenalena är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Nästa sommar klar

Citat:
Ursprungligen postat av Ålands Tapsa Visa inlägg
Har köpt flygbiljetter 11:e juni från ARN till Athen för 2 pers (105:- eur/st) och retur 30:e juni (104:- eur/st). Återstår att boka och betala Athen-Samos t/r när Olympic börjar sälja biljetter till sommarn (troligen i mars). Nu ska vi bara fara till Barcelona och orientera om 2 veckor, 7:e mars en vecka i Collalejo, påsken i Guadalajara (Madrid), spanska mästerskap i orientering. Sedan väntar 2,5 veckor i Vathi.

Bra pris !! Vad brukar t/r med Olympic kosta per person och är det täta turer ?! Har aldrig testat inrikes. Direkt till Samos kostade ca 8 500 - 9 500 kr runt samma tid för tre vuxenbiljetter såg jag på nätet idag.
Vet ni var ni ska bo på Samos - kanske ngra små tips ?? I Pythagorion centralt eller i Kokkari centralt. Med centralt menar jag att jag inte vill traska långt hem i mörka kvällen efter middan eller baren eller vad det nu är typ hamnpromenaden i Pythagorion eller åtminstone innanför stadskärnan o i Kokkari likaså likvärdigt läge. Pool eller ej spelar ingen roll om utsikten är bra men saknas shysst utsikt/mysig går el likn fr balkongen så kanske en pool kan få väga upp?? fast på Samos är det dåligt med pooler vet jag i de lägen jag föredrar....Det får gärna vara typiskt grekiskt och med charm o personlighet, inte så stort men lgh/rum skall vara rymliga och rena o fräsha och kylskåp måsste finnas, gärna litet kök oxå.
Skriv lite tips om du känner för det. Budgeten för en 13 åring och två vuxna max 20 000 kr för 3 v avseende boende + flyg o båt.//Lena

Senast redigerad av Fenalena den 2010-12-16 klockan 14:37.
Svara med citat