Hej! Jag är ju Parga-fantast

men jag bor alltid på ett enkelt hotell (Two Brothers) och det skulle jag nog inte rekommendera till en bröllopsresa

1800 Apartments ligger ju väldigt bra till, i den äldre delen av byn och nära till allt. Däremot så tycker jag att det ser lite "mörkt" ut, ialla fall när man ser på fotona som Ving har...
Ett hotell som jag aldrig har bott på men väldigt gärna hade provat på är Altana, det ser mysigt ut och utsikten är ju fantastisk därifrån!
Sen finns ju även Sunset som verkar lite "finare" men jag har ingen aning om hur det är...
Det finns ju många hotell i byn men åker man charter (som jag alltid gör) så blir det ju lite begränsat med valmöjligheterna..
Sen är ju jag också sån att jag bor hellre så att jag går en bit när jag ska till stranden och har nära ner till hamnen på kvällen, därför har det blivit att jag alltid bor på Two Brothers (för mig blir det även mycket billigare att åka med Ving än med Apollo).
Hoppas att ni hittar nåt hotell som passar er och att ni får en trevlig bröllopsresa!
Katarina
- som redan har nästa års Pargaresor bokade..