Ämne: Leros
Visa ett inlägg
  #20  
Gammal 2010-11-04, 23:30
coanma coanma är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sørlandet
Inlägg: 449
Standard Sv: Leros

Citat:
Ursprungligen postat av ebba-lotta Visa inlägg
Hej
Var på Leros för 6-7 är sedan och blev nu så sugen på att åka tillbaka. Men att bo i Alinda eller nåt annat ställe på "andra sidan" vill jag inte. Vill tvunget bo i Pandeli. Har dock lite svårt att hitta boende där. En dansk charterarrangör hade det förra året men inte i år. Finns ett litet hotell precis i hamnen som såg så mysigt ut, är det någon här som vet vad det heter. I november mörkret vill man bara fly . Vi bodde den gången vi var där på ett Ving hotel som oxå var bra men kommer inte ihåg vad det hette heller. Minnet är bra men kort illa.
ebba-lotta
Det er et hotell som ligger i havnen som heter Kavos, jeg kan tenke meg at det er det du mener. Dessuten finnes det et bosted som heter Nikis som også var populært Skibby reiser DK hadde disse bostedene flere år. Skibby reiser var en del av My Travel og ble lagt ned siste år, men hotellene ble overtatt av Spies. Det er også et hotell i Platanos som heter Elefteria, det eies av en greker som er gift med en dansk dame som heter Lone.
Hotellet som heter Kavos tror jeg Janne bodde på for en del år tilbake om jeg ikke minnes feil.
Svara med citat