Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-29, 16:16
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Tips på prisvärt boende Andros och Tinos

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Det går ganska fort att strosa runt i de gränderna.
Men Janne, med den kunskap Du har om Batsi t ex, contra Andros Chora...13 april och 6 dagar framåt....Var tror DU vi skulle trivas bäst???? Jag har ju ingen aning om storleken på någon av platserna...eller finns det någon annan by att bo i?? Badväder är det ju knappast så att man vill tillbringa mer än korta badstunder på stranden... Hjälp oss gärna med tips.

Emelie: Svårt att råda. Jag bor i ett rum med balkong och där har man koll på gatan och man ser en liten flik av havet t v... MEN tyvärr har inte markisen gått att använda de senaste gångerna då den blåst sönder...Nikoleta sa att det skulle byggas ett tak över balkongen till i år, men på grekers vis är jag nog lite tveksam om det är gjort.... Morgonens frukost är mysig att äta där för då är ingen sol, men eftermiddag utan markis är varmt.....Av gårdsrummen skulle jag nog välja stugan med egen terass...lite dyrare och kanske myggigare om Du har otur...
Men det är jättesvårt att råda. "Mitt" rum har kyl men ingen kokmöjlighet, men köket på gården är mycket väl utrustat och där finns bryggare och vattenkokare. Jag tar alltid upp lite porslin och så har jag doppvärmare med till kaffet....

Synd att vi missar varandra!!!

Lissi
Svara med citat