Visa ett inlägg
  #19  
Gammal 2010-08-13, 18:29
Muminjefel Muminjefel är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 6
Standard Sv: Transfer Santorini-Naxos med Apollo ?

Citat:
Ursprungligen postat av Nash Visa inlägg
Våra kompisar fick invänta flygen från de övriga nordiska länderna och sen verkar det som om Alexander går in i Naoussa på Paros innan den kommer till Naxos så hela dagen går. Vill ni spara några timmar så ta taxi från flyget på Santorini, ta första bästa färja till Naxos och sen en taxi till hotellet så får ni en fin eftermiddag/kväll. Tänk även på att hemresan är det väckning typ 04,30 för vidare transfer till Santorini... Apollos transferpris är oslagbart men det tar tid...


Okej, det känns faktiskt som om vi är beredda på att ta med en tusing extra och göra på det sätt du beskriver Nash, det verkar bra mycket smidigare.

Jag är inte rädd att missa information på Apollo- båten. Jag har visserligen aldrig rest charter förut men på egen hand både i olika storstäder och på landsbygd mm och aldrig haft problem med att hitta det man söker osv.

Det enda jag är rädd för är att missa planet hem, men skulle flygtiderna bli ändrade så borde vi väl få info direkt till hotellet vi bor på tycker man, inte på båten..?
Svara med citat