Citat:
Ursprungligen postat av Stomatol
Då vet jag att vi ska undvika Makris Gialos --> upphöjda fyrkantiga sängar med vita gardiner, fulla med kuddar som man kunde ligga på  ! Om vi inte hamnar i Lassi så kommer detta att stanna hos mig, det en tonåring inte vet kan en tonåring inte tjata om  .
Men Lourdas låter finfint, den hade jag redan prickat in efter att ha läst e-guiden  ! Frågan är vad tonåringarna säger..
Dessa fula apelsiner låter underbara, det kommer jag inte att glömma, mums.
Mare Nostrum ska jag hålla ögonen öppna för.
|
Det skulle vara tråkigt att gå till en & samma strand i 2 veckor även om den är bra. Och dessutom när det finns så många fina stränder på ön. Men det som är bra är ju att det finns flera fina sandstränder där man bor, i detta fallet Lassi. Vi är helt insnöade på sandstränder och därför passar det oss bra.
Vad gäller Lassi har ni ju grannen Platis Gialos som är lika bra (el bättre). Där kanske de inte har infört "gardinsängarna"

... Gå ut från Lassi, (riktning flygplatsen) - mot hotellet "White Rocks" och gå ner där. Då kommer ni ner på Platis

. Vi pratar kanske ett par hundra meter efter Mina´s supermarket, så det är inte långt.
Det enda som störde var väl att Mythosen var någon halv-euro dyrare på Platis än de var på Makris senast jag var där

...
//C@nny