Nu har vi varit hemma några dagar efter en härlig vecka på Kefalonia. En vecka ÄR för kort men det var en förutsättning för att vi skulle kunna åka tillsammans hela familjen.
Vi bodde i Lassi och jag håller med dig om vad du skriver, jeabys. Lassi är ganska trist men har underbara stränder. Vi badade där på förmiddagarna och åkte sedan vidare.
Nyckeln till en lyckad semester där, är att ha bil tyckte vi, men så tycker vi på många ställen. Vi vill se oss omkring. Vi hyrde hela veckan och det var toppen. Lassi hade ju ett bra utgångsläge för utflykter på ön.Det var otroligt vackert och fina vägar att köra på.
På Siritaki var servitörerna en aning speedade och inte så lite snurriga när vi var där. I Argostoli var det stimmigt och mycket folk på kvällarna. Först tyckte jag inte alls om den. När jag sett den i dagsljus, då det var mycket lugnare, tyckte jag att den var mycket trevligare. Mysigast där var det att sitta var ute på kajen vid Captains table, inte inne, där spelade de jättejobbig hög musik, teckno eller nåt

. Den godaste maten åt vi på Portside.
Var den godaste maten vi åt i Lassi (och på hela resan) var vågar jag nog inte säga här för det var inte grekiskt

.
Vi återvänder gärna till Kefalonia och då drömmer vi om att på Assos. Det får bli nån gång när vi reser bara vuxna.