Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-18, 12:52
Klick Klick är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006
Standard Sv: Ekaterini / Megali Ammos

Citat:
Ursprungligen postat av Lena J Visa inlägg
Hej!
Verkar som man ska ha med sig sin vatten kokare.
Är det någon som kan skriva något om stranden nedan "vårt" hotell??
Eller finns något att rekommendera?? Någon bra restaurang kanske? Lena och Johnny Bollnäs
Det fungerar jättebra att koka upp i kastrull, det gjorde jag
Stranden i Meg ammos är helt OK! Vissa partier är väldigt steniga! Själv åker jag hellre till de andra stränderna såsom Koukounaries och Banana. Missa inte Tsougria!!!

Bra tavernor finns det gott om! Både inne i Skiathos stad och i meg ammos.
Inne i Skiathos stad finns Asprolithos (restaurang) och i meg ammos finns det några bra på stranden. Mitt emot Ekaterini finns taverna Edem (grillrestaurang) som har fantastiskt god gyros!

Citat:
Ursprungligen postat av greklandnästa Visa inlägg
Hej!!
Det jag undrar mest över är hur stora enrumslägenheterna är, på Apollos sida står det att dom är "rymliga" (annars vet jag inte om vi vågat chansa). Vi ska bo tre pers i en sådan, vi är förberedda på att det kommer bli lite trångt men valde det ändå främst för läget och eftersom hotellet verkade så bra. Någon som kan svara på ungefär hur stora de är? :-)
//M
Ska ni ha terass eller balkong? Jag har varit inne i lgh för tre personer i terasslgh och det är rymligt. Det som kanske är minuset i så fall är att det finns inte stolar åt alla på terassen eller balkongen... Ni kommer att gilla Ekaterini...

Titta gärna i mitt album från Skiathos 2009. Där finns nog ett bra bilder från hotellet...
Svara med citat