Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-04, 12:11
Kajsa H Kajsa H är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Tips för par i Parga?

Hej!
Härligt att ni ska åka till Parga, själv får jag vänta 5 veckor till innan jag ska iväg igen..
Jag bor alltid på Two Brothers som ligger precis mttemot Ilian, och det ser då fint ut, så jag tror nog att ni får det bra där. Dom har dessutom en såå söt och cool hund där som jag ser nästan varje dag när jag sitter på balkongen

Jag håller med Lovis ang Bacchos, det är en av mina absoluta favoriter! Supergod mat och underbar personal, det enda "problemet" är väl bara att det alltid är enorma portioner!! Hur mycket man än försöker så är det omöjligt att få i sig allt..
Däremot så har jag liite svårt att förstå varför "alla" tycker att Sakis är så himla bra, jag tycker inte att den är nåt speciellt, finns många restauranger som har betydligt godare mat (men det är ju vad jag tycker )
Mina andra storfavoriter är Arkoudas (i stort sett granne med Oscar) och Taka Taka Mam, alla har supergod mat enligt mig Dessutom har det nyligen öppnats en ny restaurang uppe i gränderna (med en otroligt härlig utsikt över hamnen) som heter Maistro, med samma ägare och goda mat som Arkoudas

När jag är på Valtos och ska äta lunch så blir det oftast på Yacht Club.
De röda solstolarna snett nedanför (där jag alltid ligger) kostar 7 € för 2 med parasoll.

Hoppas att ni får det riktigt bra!

Katarina
Svara med citat