Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-10, 21:18
Andriotissas avatar
Andriotissa Andriotissa är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007
Standard Sv: Dag 17. Skiathos. Agios Konstantinos. Aten. Rafina. Andros.

Hej Janne! Jag hoppas att ni faar en underbar vistelse haer. Jag aer paa Andros nu och bor i Chora. Jag skulle rekommenderar byarna Lamira, Menites och Stenies och Chora foerstass. I Chora haaller de paa att laegga internet i deras huvudgata saa det ser lite fult ut men fortsaett ned till den okaenda sjoemannen. Foer mat Archipelaos i Chora vid stranden Nimborio. Det som aer fint med Andros aer att den aer saa groen och husen aer saa vaelskoetta och vackra. Nu kan man fa vara sjaelv pa stranden och det are lite trafik sa det aer en glaedje att koera omkring. Vi var uppe pa restaurangen Balkoni tou Aigaou den har en fantastiks utsikt och aer bara oeppen pa helgen. Jag vet inte hur maten aer men utsikten var vaert allt. Vi kom dit mitt i veckan... . Jag aer jaetteglad att du gillar Andros. Foerhoppningsvis saa kommer vinden att mojna snart. PS Idag akte vi upp till en by som heter Vourkoti och vi kom in bland molnen - det var laeskigt kan jag saega men ocksa en upplevelse att aaka bland molnen. Vi kanske ses pa Andros.
Svara med citat