Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-09, 22:41
Burro Burro är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010
Standard Sv: Nybyggt hotell, Alea

Hejsan!

Jag ber om ursäkt att jag inte varit in och berättat tidigare, jag har helt enkelt glömt bort det. Vi hade en fantastiskt semester. Visst, hotellet var inte alls klart. Det var lerigt på vissa ställen och så men personalen var toppen och försökte verkligen lösa allt. Det hade bara varit öppet i 4 dagar när vi kom dit den 26 maj. Vi såg nya saker varje dag så det lär bara bli bättre och bättre. Jättefräscha rum. Stranden var mycket barnvänlig och långgrund. Utsikten från restaurangen är fantastisk. Jag blev först lite besviken när vi kom dit för att det så lite väl strikt och modernt ut för min smak men jag ändrade mig. Lättillgänligt område. Strandbaren som serverar snacks när det inte är frukost eller middag har en ala carte meny med hamburagre, pizza, smörgåsar, pasta etc. Man kan ligga på stranden hela dagen och äta och dricka. Passade oss utmärkt. Vi fastnade i hissen dag 2 och nödtelefonen fungerade inte, vi lyckades dock ta oss ut efter ett tag. Föreståndare ville prata med oss sen och var väldigt noga med att det följdes upp och vi fick kompensation i form av fria spabehandlignar. De försöker verkligen. De har haft det väldigt jobbigt med ekomoniska krisen och strejker m.m. Jag tycker att lunchen nere vid strandbaren var kanon. Lite halvt besviken på middagen, men vi åt ofta "snacks"middag vid stranden innan de stängde och sedan åt mer sallad och efterrätter mid middagen. De hade dock olika teman varje kväll så man blev inte less på samma sorts mat. Fetasalladen var enormt god, dock saknade jag vitlöksbröd samt vitlök i tsatsikin.

Standard rum och Superior är samma sorts rum enligt de som jobbar där, vet att en del betalat mer för ett superior rum. Kanske inte stämmer men jag tänker påtala detta till airtours i alla fall.

Jag är supernöjd i alla fall. Visst lite små fadäser, men det kan jag ta för det priset! Det var så mycket som var toppen. Mina föräldrar och min syster med familj åker på sista resan dit i september, ska bli väldigt spännande att höra hur det hunnit bli då. Gräset växte för varje dag vi var där.

Hoppas ni också blir nöjda!
Svara med citat