Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-01, 12:56
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: 80-talet är tillbaka även på stranden?

Citat:
Ursprungligen postat av Kikh Visa inlägg
Jag är helt säker på att vi skulle skriva historia med ett sånt party

Jag kan inte förstå varför vi skulle anses som pryda eller fördömmande. Festar man med oss kan man välja att ikläda sig allt från inget till sparkdräkt. Man får röka, kröka eller lägga av en rökare, fladdra med pitabröden eller bära string under nunnedoket, dansa Jenka eller fågeldansen till antingen Smurfarna eller AC/DC. Man får gärna skratta åt sina medmänniskor och kommentera deras klädval eftersom alla festande är medvetna om etikettsreglerna. Är vi inte öppna och liberala så säg?

Om tråden dör ut eller ni kräver mer skratt kan jag rekommendera Rickard Fuchs bok "Visst är du sjuk människa" - den borde räcka ett par timmar.
Jag tänker läsa om den vid helgens besök i ASs-TYP-palea. Eller var det till AgaTHONGissi vi skulle...?

//Kikh
Jag skulle inte vilja missa detta beachparty för all olivolja på Kreta! Om det sen blir på Patt-mos, ASs-TYP-palea eller någon annan del av paradiset Hell-ass är av mindre betydelse!
När jag vill...och får....är jag inte ett dugg "rumsren" Jag är kanske inte lika slängd i käften som vissa, men jag lär snabbt och har inga problem med att andra är det...tvärtom!!

Yanna
Svara med citat