Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-19, 22:58
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Skiathos eller Kefalonia

Kul att det skrivs så många tips om Kefalonia. Tack C@nny, Panakakis och alla andra.

Vi har också, som Gita och flera andra, lockats av denna ö som vi tror är mycket grön och vacker (lite läskigt känns det kanske med tanke på hyrbil och den mycket kuperade terrängen) och har nu biljetter liggande till sommarens första Greklandssemester. Efter att vi har sett så många fina öar i Grekland förväntar vi inte att allt alltid behöver vara bättre och bäst för att vara BRA, jag tror att Kefalonia blir en upplevelse med sin egen charm.

Sofie, om du åker till Skiathos så kom ihåg att det finns så många vackra stränder med underbar sand och klart vatten och tavernor - hoppas inte bara att du stannar vid Megali Ammos, där har jag aldrig badat även om jag varit på Skiathos många gånger, tycker att det finns allt för många fina stränder runt om ön som man bara måste se. Men som någon annan skrev, det blir nog jättebra vilken ö man än väljer och den ön man inte väljer i år finns ju kvar till ett annat år.
Svara med citat