Ämne: Väderrapport
Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-13, 23:27
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Väderrapport

Citat:
Ursprungligen postat av Twizzy Visa inlägg
Hej! Så flott med väderkvinna på plats =) Vi är tre stycken som reser ner till Agia Marina på lördag, som vi längtar!!! Packar och packar om, om vart annat Ser ut som det ska bli något svalare nästa vecka vad jag kan se, men så länge solen skiner ska det väl vara varmt nog! Vet du något om badtemperaturena i havet nu? Vill ju gärna ta några dopp när man ska ner till Medelhavet! Vart är det du jobbar, hade ju varit trevligt att ta svängen forbi! Kvällarna, gäller cardigan och leggings till klänningen då? Hälsningar Helena m följe
Jag fick idag, på omvägar och av en Kalimeran, höra att vattentemperaturen i Agia Marina just nu ligger på ca +24 grader. Idag hade vi mulet och runt 15 droppar regna. Luften höll trots det +35 grader och alla strosade runt barbenta i tunnast möjliga kläder.

Packa så här: Snygga sommriga kläder, en varmare tröja/kofta för kvällen, lätta bekväma skor och gärna ett litet paraply om det kommer en skur. Tights är utmärkt att ta med eftersom de passar till det mesta. Obs! Nu talar vi om KVINNORS packning

Mig hittar ni mitt emellan Caretta Caretta och Uncle Tom't på Agia Marinas huvudgata. Annars kan ni fråga efter mig på Ambrosia, jag jobbar 15.00 till stängning.

Ha en jättefin semester!
//Kikh
Svara med citat