Hej Lena !
Grattis till bra val av ö

.
Du kommer att älska Skopelos . När åker du dit och var ska du bo?
Smultronställen på Skopelos kan göras så lång så listan hjälper vi dig gärna med. Min dotter och jag hade äran att hälsa på denna vackra frodiga ö.
Vi gillade en del stränder bättre än andra och vår favorit blev Hovolos med sina mysiga vikar. Där hittar ni en egen liten solvrå med bergen bakom dig samt ett härlgt blåttturkos vatten . Får gå lite mot vänster när ni kommer ner till stranden men det var det värt.
Mysigt matställe finns det gott om på ön men vi fastnade särskilt på ett ställe. Den låg nära där vi bodde ( Denise bodde vi på ).
Fin grekisk musik som vi avnjöt till god mat. Härligt gröna växter samt vindruvsklasar som hängde i taket .Mysig inredning med grekkänsla och du sitter ute under himlen och små lyktor är tända på borden.
Grillen möter dig med ljuvlig doft redan när ni ska gå ner för gången samt en skön musik som spelas från högtalaren.
Skopelos hamn bjuder på fin myskväll när mörkret lägger sig samt bara vara och känna pulsen.
Vi trivdes till 100 % min dotter (20 år ) samt hennes morsa. Nästa gång följer resten av familjen med

.
Birgitta