Tack för svaret JohnS. Rodini parken skulle jag vilja se, mor min som var på Rh. för ca. 30 år sen har visat lite bilder där ifrån. Men jag vet inte om det är så lämpligt att gå där alldeles själv

Marknaden kommer jag också gå till är det tänkt, kommer inte ihåg vilka dagar den är på men det har jag nog fått reda på tills jag är där. Jag tycker jag har sett det mesta i den norra delen av stan, så jag ska dra mig lite söder ut denna gången. Den enda gången som jag vart söder ut var den gången för 2 år sedan jag o min dotter gick fel, när vi kom ut ur alldeles fel port från gamla stan och gick åt vänster istället för höger

Tror vi kom ut i en port söder om Ambosie-porten, så vi var helt vilse. Då fick vi leta oss fram i en sovande stadsdel, det var inget kul alls. Överallt var det stora fina hus med höga murar och grindar med skyltar som varnade för hundar. Undrar vart vi va då? Tillslut när vi hade vi irrat omkring säkert en timme träffade vi på en kvinna som kunde hjälpa oss på knagglig engelska. Var inte tillbaka på hotellet förrens klockan var 01.00-01.30 på natten. Det var lite läskigt faktiskt.
Irene