Visa ett inlägg
  #28  
Gammal 2010-03-26, 22:57
emme88 emme88 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2008
Inlägg: 19
Standard Sv: Amorgos för första gången!

Oj förlåt det var inte meningen! Såg nu att det var inkfish som hade skrivit att det var många trappor

Det låter verkligen som den gubben. Usch blir så förbannad när jag tänker på det! Det var min och min kompis första öluff så vi hade ingen erfarenhet av hur vi skulle tackla situationen. Det värsta var att han först inte sa att han hade råkat dra 450 euro, utan kom tillbaka en halvtimma senare och ville ha mitt kort igen. Jag blev väldigt upprörd och han var otroligt nonchalant (kunde dessutom inte engelska) och tyckte att jag skulle lugna ner mig. När jag ringde min grekiska kompis som skällde ut honom på grekiska så blev han helt plötsligt tillmötesgående och hängde med mig till banken. Köpte kakor och grejer för att försöka muta oss. Efter det så märkte vi att vi var in the middle of nowhere, men då var det ju för sent.

Jag lovar att jag ska åka till Oia nästa gång jag hamnar där


Citat:
Ursprungligen postat av Yanna Visa inlägg
Jag har inte bott på Big Blue Emme88. Jag bodde på Pension Amorgos som ligger precis där SKopan lägger till.

Det du beskriver om era upplevelser på Louis Studios skulle kunna vara samma pensionat som jag blev lurad till 1997. Jag blev heligt förbannad när jag upptäckte att jag hamnat långt ut i ingenstans, när jag hade sagt att jag ville bo i Kamari. Fanskapet bara nickade när jag frågade om hans pensionat låg i Kamari och det sedan visade sig att det var minst 3 kilometer. Jag krävde att han skulle köra mig till Kamari och han försökte hålla mig kvar genom att locka med gratis guidning av ön, men jag ville inte, jag hade redan fått nog av hans lögn. Jag vägrade kliva ur bilen och efter diverse tjafs var han tvungen att köra mig till Kamari.
Låt inte det där förstöra din upplevelse av Santorini...inte innan du varit i Oia iaf!

Yanna
Svara med citat