Visa ett inlägg
  #26  
Gammal 2010-03-23, 18:22
emme88 emme88 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2008
Inlägg: 19
Standard Sv: Amorgos för första gången!

På Naxos bodde vi i Agios Prokopios, kommer inte ihåg vad stället hette men det låg vid vattnet precis där bussen stannar. Betalade 25 euro natten!

The big blue var otroligt mysigt, och visst är det så som Yanna sa att det var många trappor men inget jobbigt för oss iaf. Om du vill så kan jag skicka bilder till dig på hur vi bodde där? Skicka din mail till mig bara isf!

Santorini blev vi lurade var boendet var, vi ville bo i Kamari men hamnade 3,5 km utanför med extremt dåliga förbindelser, så vi var tvungna att ta taxi överallt. Gubben ville ha förskottsbetalning och innan vi förstått att vi hamnat fel så hade vi betalat, han lyckades dessutom att dra 450 Euro ist för 45 e, och detta orsakade mycket trubbel med hela min sista reskassa som låg reserverade på mitt bankkonto i en vecka(trots att köpet avbröts) Så jag varnar, bo inte på Louis Studios. Väldigt nonchalant och otrevlig gubbe som äger stället. Tyvärr gör detta nog att det speglar min upplevelse av Santorini.
Så Yanna, du har säkert helt rätt men det var mycket som gick fel för just oss på Santorini!

Citat:
Ursprungligen postat av Ingni Visa inlägg
Hej emme88!

Måste fråga var bodde ni på Naxos respektive Santorini? Är The Big Blue i Katapola något du rekommenderar två mammor med sina barn?

Vi längtar...
Svara med citat