DET är en välbevarad hemlighet!

Det som händer på Tinos, stannar på Tinos...
Det tror jag inte det är någon störe fara med. Det finns knappast några gamla slitna och orenoverade hotell kvar på Tinos. Det mesta är antingen nytt eller renoverat. Min gissning är att både bilden och kartan stämmer! Fast jag sätter ett frågetecken för adressen. Men det kan vara så att "Torget" har adresser runt om i närheten.
Nu har jag hittat lite mer info. Hotellet är byggt -99 och renoverat 2003, så det är säkert helt OK. Bilderna därfrån ser bra ut. Jag hade inte tvekat att bo där.
Det finns dessutom en möjlighet att det finns en viss förvirring om vilket av torgen, eller om båda, kallas Charalambos! Så adressen kanske stämmer ändå.
Hotellet ligger precis i närheten av polisstationen och den ligger ca 7 - 800 M från hamnen.
Citat:
- men når du nevner Stavro, hvor ligger Anna's i fht Athos? - er det lenger fra sentrum?
|
Annas ligger ytterligare en liten bit ut från centrum. Du passerar förbi Athos på vägen dit.. Om det är kartan som stämmer är det kanske 5 min (drygt?) att gå mellan hotellen. Och ytterligare en liten bit längre ut ligger Stavro.
Ungefärliga avstånd är nog: Hamnen - Athos 7 - 800 M, - Annas ca 1,5 Km, - Stavro ca 2 Km.