Jeg har vært 3 ganger på Parga, og reiser gjerne tilbake dit. De to første gangene var vi der i mai, og syntes det var helt topp, men den siste gangen var vi der i juli, og da synes vi det var for tett med folk på kvelden. Måtte gå i kø på havnepromenaden. Men vi reiser gjerne tilbake dit vår eller høst.
Har også vært i Pigadia og Nidri. Er ikke i tvil om hva jeg ville velge: Helt klart Pigadia. Resten av Karpatos er også helt fantastisk!!

Besøk byen Olympia. Helt spesiell by, hvor kvinnene råder. Og alle er i famile med hverandre. Har en helt spesiell historie. Befolkningen på Karpatops er også helt fantastisk gjestfrie. Overgår de fleste andre steder i Hellas.
Nidri var ikke spesielt fint. Strendene var ikke noe fine, og jeg er enig i at hele byen kan minne om en lang gate. Vi hadde med barn på 4 og 5, og holdt oss derfor stort sett ved bassenget på dagtid. Men var på en båttur rundt til flere øyer, og hadde en fin dag til havs. Men øye forøvrig har visst en flott natur. men jeg kommer ikke til å ville reise dit igjen. Karpatos står derimot på lista over steder jeg vil besøke igjen!! Har forresten hørt at Pytagorion er ganske lik Parga. Bare litt større. Lykke til med valger av reisemål!