Ios-freak som jag är, känner jag mig manad att svara på frågan

!
Hotell som ligger jättebra till: La Luna (jacuzzi), Markos place (har pool), Sunrise (har pool), med mera. De hotellen ligger på kullen mitt emot Chorans innersta centrum, alltså ligger de lagom nära ifall dina 16åringar tar sig hem själva sent, men hotellen ligger också lagom långt bort så att ni inte störs av allt ljud.
Utsikten är underbar från dessa hotell, eftersom man ser hela Choran och från Sunrise ser man även havet.
Jag känner mig aldrig otrygg när det gäller festandet på Ios, men man måste ju såklart vara på sin vakt så att det inte händer något, men så är det ju överallt i världen! Jag var där en vecka i juni och en vecka i augusti förra året och jag kände mig aldrig otrygg eller hamnade i någon hemsk situation. Kanske ska tillägga att jag är 18 år.
Ang malplacering, min mamma är 42 och hon älskar Ios fortfarande, men är ju inte ute och festar på nätterna som hon var på 80-talet. Hon känner sig absolut aldrig malplacerad där! På dagen är det ju inga problem, hade nog varit annorlunda om hon gick ut och festade på nätterna

!
Hoppas det hjälpte, och säg till ifall ni vill veta mer!