Citat:
Ursprungligen postat av katerina
Jag vet inte hur mycket folk konserten skulle ha haft om de hade den i Skåne.
|
Svårt att säga men publikunderlaget är ju lite större här än i Uppsalatrakten.
Citat:
...men Uppsala verkar inte vara någon hit.
|
Det blir säkert jättebra. Det kommer säkert massa folk från Sthlm med omnejd, greker och andra som gillar Grekisk musik...
Citat:
...men det känns som om det inte blir något riktigt drag.
|
Klart det blir drag!

Stället kommer säkert att bli tämligen fullt. Även om det finns biljetter ännu. Det är lite tid kvar.
Ni kommer säkert att uppleva en magisk kväll! Dessutom OM det inte kommer så mycket folk så kommer man närmare artisten! Det kan bli en intimare och riktigt häftig stämning... Så det kan vara en vinst det också!

Om artisten är på rätt humör.
Det finns faktiskt en del "stora" grupper och artister som gör "klubbspelningar" för en mindre publik, bara för de tycker det är kul...
Trots att ett av mina gamla favveband Eagles spelade i Malmö i höstas avstod jag att åka dit! Jag har ett par DVDer med dem och jag tror inte jag live hade kunnat få bättre plats och utsikt än det jag ser i rutan. Jag har nog bättre ljud än jag hade hört på konserten också...
Men hade Dalaras svängt förbi här nere hade jag nog inte kunnat motstå att uppleva det på plats. Jag har i o f s en DVD med honom också, men det räcker liksom inte...