Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-21, 01:01
JohnSs avatar
JohnS JohnS är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006
Standard Sv: Vad ska ni göra på nästa resa?

Jeg kan også anbefale Elafonissi, som er et fantastisk sted. Vi har vært der i slutten av mai, og ca. 1. oktober. På disse tidene er det god plass der, men jeg vet enkelte har opplevd juli og august litt for overbefolket, selv om området er stort.

Vi har ikke bestemt neste tur ennå, må vente på avklaring av en del planer i forbindelse med arbeidet, men håper på tur i siste uke i mai og første i juni, som vanlig de siste årene. Og vi skal gjøre det vi alltid gjør, nyte stemningen på stedet, ta utflukter for å bli kjent, forsøke å komme i kontakt med grekerne, spise godt, og slappe av. Badelivet begrenser seg til at min kone kanskje tar en time eller to på stranden (hvis vi er på et sted med strand), selv bader jeg aldri på turene på denne tiden av året. Hvis været er godt, holder vi oss ellers mye i skyggen, så vi er nok litt atypiske på den måten, spesielt jeg.

Hovedsaken er å oppleve stedet og menneskene der, enten det er et nytt sted eller et sted vi kjenner fra før. Vi merker nok etter hvert et ønske om å reise oftere tilbake til kjente steder og kjente mennesker. Det får større og større verdi å bli mottatt som gamle kjente, kanskje til og med som venner, selv om dette er et privilegium som er noe helt annet enn å bli kalt "my friend" når noe skal selges.......... ;-)
Svara med citat