Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-03, 21:09
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Biljettpusslandet klart!

Citat:
Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
Det absolut smidigaste är att landa på hemmaplan...
Håller jag absolut med om. Man kollar alltid bekvämlighet kontra pris...

Men både Kastrup och Sturup är hemmaplan för mig. Sturup tar mig ca 10 min med Taxi...! Kastrup en dryg timme med buss och tåg. Snart ännu kortare när den nya sträckningen är klar.

Men det har ju varit besvärligt med billiga flyg till Grekland från Gbg under lång tid. Därför ville jag visa på ett annat alternativ.

Ur Aftonbladet idag 2010.02.03.

Från LANDVETTER till:
Aten, Grekland. Start: 24 april. Flygbolag: City Airline. Pris: från 696 kr enkel.

FRÅN ARLANDA TILL: Aten, Grekland. Start: 28 mars (sommarlinje till 30 oktober). Flygbolag: Norwegian. Pris: från 499 kr enkel.
Kos, Grekland. Start: 30 juni (sommarlinje till 12 augusti). Flygbolag: Norwegian. Pris: från 399 kr enkel.
Rhodos, Grekland. Start: 28 juni (sommarlinje till 12 augusti). Flygbolag: Norwegian. Pris: från 499 kr enkel
Santorini, Grekland. Start: 28 juni (sommarlinje till 9 augusti). Flygbolag: Norwegian. Pris: från 499 kr enkel.

Från LULEÅ till:Rhodos, Grekland Start: 30 juni (sommarlinje till 12 augusti). Flygbolag: Norwegian. Pris: från 399 kr enkel.

Från KASTRUP till: Aten, Grekland. Start: 28 juni (sommarlinje till 14 augusti). Flygbolag: Norwegian. Pris: från cirka 279 kr enkel.
Kos, Grekland. Start: 26 juni (sommarlinje till 15 augusti). Flygbolag: Norwegian. Pris: från cirka 279 kr enkel.

OBS!!! Detta är alltså enbart de NYA linjerna som går till Grekland i år...

Den som läser skall bliva upplyst...
Svara med citat