Hej!!!!
Nu planeras det för fullt inför sommaren. Det är jag, mannen och våra 3 barn (1, 5 och 8 år)som ska åka.
Tyvärr

är det inte helt bestämt ännu, då jag jobbar på lite övertalning av mannen min. Han vill hellre åka till ex: kanarieöarna i oktober för att ha hela sommaren hemma i Sverige. Jag är inte intresserad av kanarieöarna - även om det säkert finns fina platser där med...Hur mycket jag än letar efter fina resemål - hittar jag aldrig något som kan tävla med grekland. (Om man har en budget och inte kan resa över hela jorden!) Kanske någon annan har några tips?
Iallafall har jag fastnat för Skiathos denna gången och det prisvärda hotellet Villa Anni (Apollo). Mannen tycker också Skiathos ser fint ut - så jag kanske har en god chans till övertalning

!!!!
Har någon erfarenhet av detta hotell? Markbalkongerna - är de runt poolen eller kan man hamna helt i utkanten med taskig utsikt? Omgivningarna? Stranden i närheten (Achladies stand)? Hur är vägen till och från stranden/hotellet?
Funderar på att hyra bil några dagar..tips på vart man kan åka?
Tänker såfall åka i början av augusti? Bra tid att åka???
Hur är det med barnvagn på skiathos? Som de flesta öar förstår jag att det förekommer nivåskillnader..men är det extremt? Ta vagnen på taxibåt?
Har någon kanske lite bilder från Villa Anni?
All kul info om skiathos...och om ni har ang. hotellet skulle det vara jätte snällt! TACK TACK

!!!
/Emme76