Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-11, 16:55
Bingo Bingo är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008
Standard Sv: Ska vi välja Parga?

Så bra for dere! Det kommer sikkert til å gå kjempebra. Jeg har bodd på Villa Andonis flere ganger, og det har veldig bra beliggenhet. Ikke bratte bakker til og fra sentrum (og ikke langt). Derfra går jo badebåtene til Valtos og andre strender. Hvis dere velger å bruke bena til stranden, så finns det en snarvei fra hotellet og over til Valtos. Ikke barnevognvennlig, men kortere enn å gå rundt via sentrum. Ved siden av hotellet ligger et kjempekoselig sted kalt Green Bakery. Et herlig sted å slappe av i skyggen under vinrankene og nyte en milkshake eller gode sandwicher/ kaker.
Ellers vil jeg generelt anbefale restaurantene som ligger oppe på høyden mot Valtos/ veien ved borgen framfor de på strandpromenaden. Jeg syntes de var mer "greske", og hadde triveligere atmosfære. (Dette kan ha endret seg, da det er seks år siden jeg var der sist). Jeg skal dit igjen i juni, og håper at jeg fortsatt finner restaurant Filomila oppe på høyden. Lite og trivelig sted, med verdens beste pasta marinara.
Riktig god tur til dere.
Svara med citat