Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-03, 17:23
Maartina Maartina är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Sv: Vettiga flygtider!

Hejsan!
Jag måste bara få inflika en sak angående Anna-Maria. Jag och min sambo bodde där två veckor i augusti -09.

Den första veckan var katastrofal, vi visste inte hur vi skulle stå ut och var oerhört tacksamma över att vi inte betalt mer än vi gjort. Det är ett väldigt litet och lyhört hotell och i flera av rummen bodde "ungdomsgäng". Är själv ung men jag har aldrig varit med om något liknande. Jag förstår reglerna att man får stå ut med oljud till 23, men det var musik och skrik på en galen ljudnivå, tyckte så synd om de få barnfamiljerna. Sedan runt 01 återkom de och satte på musik på högsta volym igen och bara sjöng och gallskrek, inga öronproppar i världen kunde stänga ute det ljudet. Efter två nätter klagade vi hos apollo som var där och gav dem en varning. Det blev bättre så apollo gjorde ett bra jobb, de var väldigt förstående och bad oss ringa ifall det inte blev bättre så de kunde komma ut direkt och ge en andra skriftlig varning (vilket dock inte behövdes). Vecka två hade skolorna börjat hemma i Sverige så då var det mest lite äldre gäster och då var det ett perfekt hotell. Själva läget och standarden på hotellet kan jag absolut inte klaga på. Tror mest att vi hade otur med första veckan men ville ändå berätta om min erfarenhet just då du pratade om att åka innan skolorna börjat.

Jag kan rekommendera hotell Erato (fritidsresor), ligger också direkt på stranden och var (vid vårt besök) lugnt och väldigt välskött. Indigo Mare (apollo) ligger snett över gatan från Anna-Maria och vi önskade varje kväll när vi satt på balkongen att vi bodde där istället Så det hotellet blir det nästa gång för vår del! Såg superfint ut! Vi låg vid deras solstolar varje dag på stranden och poolen och poolbaren såg så härligt ut!

Nu blev det ett långt inlägg. Inte meningen att låta negativ men ville bara berätta. Hoppas att du hittar en jätte bra resa och att ni får det superhärligt! Kreta är underbart och det är svårt att hålla sig därifrån!

Martina
Svara med citat