En hälsning ifrån ägaren till Yamas om klagomålet om maten som några gäster hade lagt i servetter o kastat när man gick ut ifrån Yamas..
Han kände till gästerna som gjorde så o dom andra i sällskapet hade inte klagat på maten utan var helt nöjda o han tyckte det var dålig stil att framföra det på här via Kalimera o inte tala om det för honom på plats...
Kan tala om att dom har fullbokat varje kväll på Yamas o många återkommande gäster som lärde känna både Michallis o Yannis på Victoria o sen på Antque ifjor som går på Yamas o äter nu...
Jag har även pratat med flera som har varit o ätit på Yamas o ingen har fått dålig mat där...
Pratade även med min bofasta väninna på Rhodos o hon har varit där med flera vänner ifrån Sverige o ätit där o ingen har klagat....
Det finns flera ställen på Rhodos o äta det vet även jag om men har man i familjen personer som har lactosintolerans så har vi fått fin hjälp av Michallis som har bett sin kock att fixa till maten så det inte innehåller mjölk eller grädde o den hjälpen har vi inte fått på andra ställen...
Michallis vet om att jag skriver detta för jag har pratat med honom idag i telefon ner till Rhodos...
Jag undrar om ni hade klagat så på ställen hemma eller i Norge som ni gör här inne på maten....