Vi känner flera som går på Yamas o äter o har aldrig fått någon dålig mat där o stället har blivit jätte populärt i sommar..
Jag tycker det var dålig stil av dom som la maten i servetter o sen kastade det i en tunna..
Svar: "Dette er meget gode venner av oss, og de har absolutt ikke dårlig stil!!!
Det kan nok diskuteres om de burde ha handlet noe annerledes, tilkalt Michalis og/eller Yannis og sagt fra om at maten var dårlig. Da kunne Mike ha tatt kokken for seg, og de ville ha fått ny mat - som sikkert ville ha smakt helt fortreffelig.
Men de har reist til Rhodos ennå flere ganger enn oss, og de har kjent begge "guttene" like lenge som oss. Så det de tenkte på, var å ikke såre deres følelser/känslor! Hadde de latt maten bli igjen på tallerkenen, ville jo miseren med det uspiselige kjøttet fort ha blitt oppdaget. Og det var nøyaktig det de var oppsatt på å unngå! Hvor vidt det var rett eller galt av dem kan muligens diskuteres...
Kan også tillegge at våre venner er svorne tilhengere av Antique og spiser der nesten annenhver kveld når de er på Rhodos.
Selv er jeg sikker på at jeg ville ha sagt fra til Mike eller Yannis. Det tror jeg faktisk at de ville ha syntes var helt OK, slik at de kunne "overvåke" kokken litt nøyere og derved unngå lignende situasjoner, slik at alle parter ble fornøyde."
Jag har ätit på zum-zum första gången på Rhodos o fick dålig service o inte god mat..