Visa ett inlägg
Gammal 2009-11-07, 23:05
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kalimeras historia

Jag var väl med här ganska från början, alltså 1997 då om det stämmer som skrivs ovan. Precis som Eldo skriver så hade även jag en sida om Grekland, jag har faktiskt kvar den men bara på min egen hårddisk. Jag läste lite på den nu och får det till att jag startade den sidan 1996 och gjorde en stor uppdatering i december 1999. Jag minns att Janne också gjorde en stor uppdatering samtidigt som mej, jag jobbade som ett tok för att hinna få ut min sida först och den kampen vann jag.
Jag tittade också i lite gamla mail och kan konstatera att både jag och Janne jobbade hårt för att få igång ett forum under slutet av 2000, vi hade båda haft forum som hade brakat ihop och jag fick igång ett nytt forum i oktober 2000, jag registrerade mej på Jannes forum 1 december 2000 men det fanns alltså ett forum innan dess också. Tyvärr har jag förlorat alla mail som jag fick innan oktober 2000 så jag vet inte hur det fungerade då.
Min sida plockade jag ner 2005 då det mesta av informationen på den var inaktuell och jag inte hade varken tid eller ork att börja uppdatera.

För övrigt så finns fortfarande den webbring som jag startade på den tiden kvar, jag har tappat bort lösenordet till den så jag kan inte döda den och har inte orkat ta reda på hur jag ska få fram det.
Mvh Janérik
Svara med citat