Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-27, 13:41
Wehou!s avatar
Wehou! Wehou! är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009
Standard Sv: Lassi eller Skala

Citat:
Ursprungligen postat av C@nny Visa inlägg
Hej!
Jag ska ju naturligtvis inte döma ut hela stranden, men där vi har varit, så har den inte varit tillfredsställande gällande våra önskemål. Jag har för mig att det ex.vis ligger en liten sandstrand västerut oxå, ca 1km från centrum...
Lassi är ju oxå en bra bas för att ta sig vidare runt ön, samt att Argostoli ligger så nära....
Nu gällde ju inte frågan om stränder egentligen, utan "problemet" med att det det kunde finnas "störande" barn .......
Hälsar C@nny
Haha, ja just ja... Barn var det.
Kanske beror lite på när man åker också? Störs man verkligen så mycket av barn? Jag har aldrig tänkt på det. Jag föredrar i alla fall horder av barn istället för festandes ungdomar.

Vill man vara på den säkra sidan så ska man kanske boka resan efter de flesta redan haft sin semester. Vi åkte till Kefalonia i slutet av Juli förra året och jag kan inte minnas att det var så mycket barn då. Är man barnrädd rent allmänt så ska man nog hålla sig undan de mest eftertraktade ställena och kanske välja någonting lite mer avlägset. Skala är nog ett ganska bra val då skulle jag tro.
Svara med citat