Citat:
Ursprungligen postat av Marouli
Hon hade dessutom viktig packning med sig till oss som vi glömt hemma så vi var MYCKET tacksamma när hon till slut vacklade av ,fortfarande något förvirrad 
|
Även du, min Brutus

...
Nästa gång får han klara sig utan badbyxor (eller leta i det östtyska hittegodset på Patmos garden)
(Lissi: ja, du har nog redan fattat.... Paret Marouli skulle ta emot mig på kajen på Kos så jag gick ut på akterdäck för att vinka. Och färjor... Jag hatar färjor! Höger och vänster byter liksom plats hela tiden, för oss som föddes utan rumsuppfattning är det en mardröm

.
Så när jag vinkat färdigt och skulle gå ner till landgången som jag såg fällas ner nedanför så hittade jag inte dit! Hur jag än gick så kom jag ut genom nya dörrar hela tiden men ingen ledde till landgången.
Och för paret Marouli på kajen så jag ut som göken i klockan som dök upp än här, än där och det var naturligtvis skojigt en stund men du vet ju snabba grekiska färjor är att komma iväg igen så det blev lite pinknödigt där på slutet...
Men av kom jag, i sista stund. Med badbyxor

)
Nu ska jag kolla Arnes nya bilder. Det glädjer mig på något vis att han bor i ett gammalt radhus för hippies