Hej! Jo jag promenerade fr Platanias för att äta på min favoritrestaurang i Agia Marina (svänger efter macken upp till sista restaurangrn på vänster sida efter vägskälet) och äta lamm i ugn med potatis, mums. Vet ej vad restaurangen heter men jag tror ALLT är gott är, har prövar mousaka oxå...
De hade alltså breddat och gjort om trottoarerna och satt upp fin gatubelysning och jag tror gjort om en hel del fasader och restauranger också - jag var där för två år sedan. De verkar ha börjat från Chania-hållet o ansträngt sig med hela vägen som verkar mycket finare - på väg mot Platanias tror jag. Där såg jag inte till det där låga utskjutande hörnet av en balkong över en mycket smal trottoarbit längre.... hopp om livet alltså. F ö åt vi på restaurangen över minigolfen Sopoupo eller vad den nu hette - jag blandar ihop namn tror jag - men där var supergott och verkligen toppenservice!!! Där behövde man bara betala det man beställde också, inga extra bröd t.ex MYCKET GOTT BETYG särskilt en lite kraftigare tjej som förklarade vad maten innehöll och sådär också.