Visa ett inlägg
  #18  
Gammal 2009-08-24, 10:34
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 200
Standard Sv: Naxosfantaster till Kos - vilken ort skall man välja?

Hej Miamarre!!
Kul att höra att du gillade Mastixari, mitt favvoställe numer.
Ja stränderna där är underbara eller hur? Gillar även att åka till Tigaki ibland men oftast om jag bor inne i Kos stad .
Har lärt känna många även där och man kan verkligen koppla av därute. Kan även enkelt ta båten över till Póthia/Kalymnos över dagen om jag känner för det. Det är så skönt att kunna variera behoven . Vill jag träffa mina närmaste vänner, ja då åker jag in till stan 1-2 dgr, sover över och åker tillbaka till lugnet. Det finns allt jag behöver där oxå .
Nåväl, nu har jag inte många dagar kvar, åker på lördag igen, via London/Aten precis som förra gången. Det gick jättebra då i alla fall. Apropå Aten, inte roligt med bränderna. Jag hoppas de får stopp på det nu. Det är katastrof för människorna som bor där. Man önskar man kunde göra något men vad?

Mina första 3 nätter spenderar jag på Imperial och sen blir det Mastixari förstås. Ska ut på moppe-tur runt Kos och förstås upp till Zia. Det är så himla kul att köra och åka runt. Ska ut me KosJan o fruga + en god vän till dem. De är redan på plats i solen så jag längtaaaaar o längtaaar.

Om du läser det här Kirtor, hör av dig om ni är på Kalymnos nu. Kanske vi kan försöka att ses. Skulle vara trevligt.
Eller Monica P också, vi har ju haft kontakt här men det blev aldrig av att vi kunde träffas.
Ha de gott allihop på Kalimera!!
Sanna
Svara med citat