Visa ett inlägg
Gammal 2009-08-16, 12:30
Spectre Spectre är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Agia Marina - diverse frågor

Hej!
Jag har lite olika frågor som jag hoppas någon kan svara på.

1. Finns det någon restaurang/bar/taverna i Agia Marina som kan tänkas visa Sverige VM-kvalmatch mot Ungern den 5/9?

2. Någon som vet ifall Cretacarhire-Eurocar är bra, att lita på? Tycker mig ha fått bra pris via deras hemsida men frågan är om det är bättre eller sämre än om man bokar på plats, nån som vet?

3. Har funderat på att köra bil ett par dagar från Agia Marina och har funderat på Elafonissi med Falassarna på hemvägen ena dagen (kanske äta på Sunset) och kanske österut dag två. Vad är trevligast, att köra till Loutro (inkl båt-nån som vet vad den kostar) eller köra om Rethymnon till Preveli? Vad rekommenderas?

4. Om man skall åka båtturen till Balos/Gramvoussa. Hur tar man sig lättast till båtavgången ifall man inte hyr bil den dagen? Kostnad?

5. Hur långt är det mellan Alexandra Beach och Mitsos Restaurant? Funderar på högtidsmiddag på Mitsos, vad säger ni som har erfarenhet av resturangen om det?

Tack för svar. Åker i början av september till Agia Marina, har tidigare bara varit på östra delen av ön.
Svara med citat