Visa ett inlägg
  #76  
Gammal 2009-08-11, 19:11
rhodosfanast rhodosfanast är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 330
Standard Sv: Forum Beach Ixia - Någon varit där i år??

Jag vill önska er en trevlig resa till den underbara ön Rhodos.

Ni måste besöka Gamla Stan o en glassbar som ligger nere vid fontänen till vänster om man kommer uppe ifrån backen o går rakt ner till den dom har helt underbar glass som är gjord på ekologisk mjölk o världens godaste sorbeglass. Vi provade persikosorbee o där var även persikobitar i o vi testade även vattemelonsorbee för det fungerar om man är lactosintolerans. Jag o min dotter skulle kunna sitta där hela dagen o äta denna underbara sorbee glass o hon som äger glassbutiken är Alexandra Passolido som bor i Sthlm men är grekiska.

Jag vill bara uppmärksamma er på om ni flyger med Premiar som är Solresors flygbolag o får en flygskada på er resväska så anmäl det på flygplatsen om den är sönder på Rhodos eller när ni kommer hem. Men tänk på en sak o detta veta jag ifrån säkra källor att man måste sen gå till en erkänd väskbutik o få intyg på skadan o väskans värde o sen gå till Solresor o kräva ut pengar eller en ny väska. För flygbolaget finns på Island o dom betalar inte fakturorna som väskbutikerna skickar till dom o de är dåliga på o prata engelska oxå..

Fick en väska sönderslagen när vi flög hem ifrån Rhodos ifjor o det var första gången den flög för dom hanterar väskorna så illa där nere...
Svara med citat