Citat:
Ursprungligen postat av ricky
en liten portabel resefläkt i somras, men den var grymt effektiv. Går på batteri och är i storlek med en liten mobiltelefon.
|
En sådan var jag faktiskt runt och sökte innan vi åkte men hittade ingen. Planen var att jag skulle montera fast den på barnvagnen för att få lite ventilation för den lilla.
Några lite udda grejer har jag väl med mej också, nytt för i år var batteridriven belysning för barnvagnen, hade varit jätteanvändbart om vi hade gjort lite utflykter på kvällarna men nu blev det inte använt många gånger.
Jag brukar alltid ha en grenkontakt till eluttaget, i år körde jag med en som hade 4 eurokontakter, då fick alla laddare hänga kvar i den då vi flyttade så hittades alla på en gång.
Då det gäller vattenvärmare så hade vi i år prioriterat bort det då vi alltid fått en sådan på rummet de senaste åren. Nu skulle vi värma vatten för mjölkersättning hela tiden och hade ingen värmare, det fanns inte på något ställe där vi bodde men på Naxos tog de faktiskt fram en ny då vi frågade efter en.
Mvh Janérik