Ämne: Tunga väskor
Visa ett inlägg
Gammal 2009-07-15, 16:09
Rinaki Rinaki är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2006
Standard Sv: Tunga väskor

Här kommer mer "ordbajseri" En liten undran bara....går allt ut på att "komma undan" regler och förordningar som ju finns där av en enda anledning - säkerhetsskäl och passagerarnas säkerhet framför allt - på ett flygplan...då det gäller vikt och balans och maxvikter för vad som är inom gränser för säkerheten? Låter på en del..ursökta men...som om det viktigaste är just att få med sig all övervikt och "komma undan" att betala extra kostnader då man tar med sig mer än vad man ursprungligen betalt för via biljettpriset....och sen tycker man att personalen är otrevlig och snikna för att dom följer sina arbetsregler och lagar när man "åker dit" på att få betala ...eller har jag uppfattat det helt fel? Man får väl acceptera att "få det man betalar för" så att säga.. och inte sen försöka "lura" med sig allt möjligt extra bara för att man är "snål"...eller??
Tänk bara ..som nån tidigare sagt oxå...om ALLA struntade i viktbegränsningarna i bagagevikten...DET flyget skulle jag då INTE vilja sitta med på!!

Ps. Är en "trevlig flygplatspersonal BARA en personal som aldrig tar betalt för övervikten kunderna tar med sig alltså??....eller hur tyder man det här...hmmm?

"MÅSTE bara säga TACKA VET JAG KOS FLYGPLATS OCH DESS PERSONAL. Har aldrig någonsin behövt betala övervikt fastän både jag och väskorna väger "för" mycket, ha ha . Det är trevlig personal och flyger man med Aegean Airlines så säger jag likadant där, TACKA VET JAG AEGEAN AIRLINES!!!!!!!!!!!!"

Senast redigerad av Rinaki den 2009-07-15 klockan 16:14. Anledning: Tillägg
Svara med citat