Visa ett inlägg
Gammal 2009-06-30, 08:44
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hur går du klädd när du äter på taverna?

Jag fick för mig att tvätta mig under armarna från kanoten efter att vi sovit i hängmatta ute i djungeln. Förövrigt en underbar kväll vid lägerelden och en lång natt i hängmattan. Det är underbart att höra alla djungelljuden och om hälsan står mig bi ska jag göra om denna turen en gång till i livet. Tilbaka till morgonbestyren med tvätten. Precis när jag sänker ner armen rasslar det till och den längsta kajman jag sett glider elegant förbi en halvmeter från mig.
Nu gillar inte kajamnerna vårt kött när de har så mycket annat att välja på i dessa fiskrika vatten som vi befann oss vid. Här finns mer än 1500 olika fiskar.
Klädkoden i dessa områden är förövrigt inte guldlinne direkt.

Samariaravinen skulle jag inte gå i högklackat men visst om det är din utmaning i livet som skriver om det så varför inte.

Admirala du är säkert jättefin i din gudinnekjol. Själv har jag en blus i tunt material med guldkanter i urringningen och massor av paljetter. Brukar ha den i Grekland ibland över ett tight linne. Mycket säkert kort för den som vill flörta lite med en grek. Ger alltid långa blickar och fina komplimanger.
Tyvärr är inte mina fötter av den sorten längre som kan bära högklackat annat än korta stunder.

Vilken mysig bild av de dansande herrarna. Jag såg förövrigt fler greker i shorts på tavernorna förra sommaren. Kände mig nästan för uppklädd vid ett tillfälle när jag ansträngt mig lite extra.

Eva
Svara med citat