Visa ett inlägg
  #60  
Gammal 2005-09-04, 15:15
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Kalimerafest i Lund!

Hej alla som anmält er till Kalimerafest i Lund 12 nov.

Jag och Claes var på restaurang Eros i går kväll och "provåt" den meny som ägaren, Nikos, rekommenderat för festen. Det var jättegott och väl värt pengarna 129 kr! Problemet är kanske bara att ALLA 7 rätterna kommer samtidigt, men hur det löses på festkvällen kanske kan diskuteras....

Ägaren och jag var först inte överens om de praktiska villkoren för kvällen den 12 november.. Han ville först att JAG är den som anmäler alla och även tar återbud. Detta går jag INTE med på! JAG har fixat lokal och inventerat intresse. NU är MITT ansvar över! Nu är vi alla vanliga gäster på samma villkor som alltid dvs man bokar bord och man avbokar direkt till restaurangen.
Följande gäller! Alla ni som anmält intresse till mig , måste också SENAST 5 dagar INNAN festen ringa till restaurangen och boka bord. precis som man alltid gör. Uppge namn och säg att ni tillhör Kalimera-gänget så ni placeras i rätt halva av lokalen. Säg också om ni önskar smakmenyn på 7 rätter eller om ni vill ha annan mat, eller om ni är vegetarianer. Detta för att underlätta planeringen. för NIkos.
Alla betalar sedan mat o dryck på plats!!! Om ni får sedan får återbud MÅSTE ni naturligtvis ringa och avboka till restaurangen!!
Tel nr: 046-211 28 85 restaurang Eros.
JAG tar alltså inte emot anmälningar längre..Men plats finns så det är bara att följa instruktionerna ovan!
25 platser är reserverade, men Nikos håller bara bord till de som ringt till honom före 8 nov.

Detta kanske låter krångligt, men om vi inte gör så här så blir JAG eller alla vi som är där skyldiga att betala för de som inte kommer fast de anmält sig! Detta ställer jag inte upp på!
Vi träffas mellan 18-19 för mingel och en kort
presentation av oss själva. Om vi alla har en namnskylt på oss så underlättar det för alla....Maten serveras kl 19!

Undringar över detta kan skickas till min inbox!
Lissi- som ser fram emot en trevlig kväll!