Ja,dyrt var det i Lassi.Vi handlade inte så mycket men det är säkert så att man kan hitta billigare inne i Argostoli.Det fanns en Lidlaffär i utkanten av stan,sa nån.Att äta på restaurang kostade för tre vuxna ca 26-30 euro när vi åt på El Greco.Då var det typ Moussaka,souvlaki,kefalonian pie till varmrätt,1 greksallad o 2 tsatsiki,2 cocacola o en öl... Men nu är det så att jag är förb.... sur på det stället för att när vi betalade med kort sista kvällen så drog de 260(!!!!!) euro i stället för 26 så kontot var typ länsat när jag kom hem!!!Vi ringde dit o jag har ringt Visa också så vi får väl se om och när jag får tillbaka pengarna..Vad gör man!! Hoppas att de är hederliga!!För det var trevligt folk som hade stället och jättegod mat..SUCK!!!

Jag klagade hos Apollo ang. parasollen så ni får väl se om det händer något..Stranden nedanför hotellet såg mysig ut men den var inte fixad,massor av sjögräs o annat.Men sen blir den säkert fin..
Vi gick varje morgon upp till Dolphin market o köpte färskt bröd och en typ långfranska kostade en euro.Ingen färsk mjölk hade de men det hittade jag i stan o även på Lassi market i andra änden av Lassi..Ett paket smör Lurpack kostade 3,5 euro...
Nåt jag glömt?
Sassa