Hej!
Hotellet är verkligen fräscht och fint. Poolerna likaså. (Jag vill ju iofs ha en pool som man kan dyka och simma i, men det var nästan lite svårt här).
Anläggningen var häftig, - och uppbyggt på att man kan stanna på anläggningen hela tiden. Äta, bada, lektävlingar, barnshover osv.
Stranden som ligger invid hotellet är sisådär, men fungerar. Solstolarna är ju gratis oxå. Men det var en hel del sten på stranden och ner i vattnet.
Vad gäller maten så utnyttjade vi bara snackbaren under dagtid, vid några tillfällen. Vi reste runt en hel del till andra stränder, och på kvällarna åkte vi antingen till Chania el Platanias. (Platanias ligger på gångavstånd

)
Jag bodde i 2 veckor på hotellet med min familj. Ena barnet var för gammal för barn-faciliteterna och andra barnet var för ungt. Personligen så valde jag/vi fel hotell, då vi betalade för faciliteter vi inte utnyttjade.....
Hotellets personal i receptions-byggnaden var bra tycker vi. Tanten som satt där från biluthyrningsfirman var fantastiskt bra! Frittes personal hade vi ingen direkt kontakt med.
Nästa gång vi reser till Kreta blir det nog till Agia Marina. (I år blir det dock en Jonisk ö igen:-))
Hoppas ni får en trevligt resa!
Glöm inte bort att åka till Falassarna och Elafonissi. 2 helt sagolika stränder som ligger bra till i förhållande till var ni ska bo....
Trevlig resa önskar
C@nny