Visa ett inlägg
Gammal 2009-04-30, 10:10
Jenny Ståhle Jenny Ståhle är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2009
Standard Sv: Hotell Jupiter i Tsilivi.

Hej!
Överlag var vi nöjda med hotellet. Personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma om man behöver fråga nåt. Poolområdet är fint och rent. Rummen var ljusa och fina.

När det gäller städning så har jag för mig att de städade typ 2 ggr/vecka men det var nog inte mycket mer än så. Toaletterna städade dom såklart och det kändes hyfsat fräscht. Toaletterna var ganska små dock men det är ju inte det viktigaste. Rent generellt var det rent och fint!

Vad gäller frukosten så ska man inte hoppas på för mycket. Nu vet jag inte vad du e van vid men det är ingen stor frukostbuffe eller så. Det var lite bröd(som ibland var gammalt och hårt), ost, nån typ av skinka, apelsinjuice, kaffe, the, en sorts flingor med mjölk(mjölken stod alltid framme så den var varm....), grekisk yoghurt med honung och ägg som kokat i typ en timma. Så frukosten var ingen höjdare men den gick självklart att äta och man blev mätt.

Vi var i vilket fall nöjda med vår vistelse på jupiter. Läget var bra oxå. Det låg i slutet på huvudgatan men inte mitt inne i smeten vilket var skönt. Det var ganska lugnt och tyst på kvällarna. Vi hade balkong mot baksidan, inte ut mot vägen.

/Jenny
Svara med citat