Visa ett inlägg
Gammal 2009-04-20, 09:41
Arnes avatar
Arne Arne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Färja Aten-Naxos, langvarigt boende..!

Ett par saker bara. Jag har hört att tunnelbanan ska vara avstängd ända fram till i början av Augusti avseende sträckan från flygplatsen och ner mot staden. Detta pg av spårarbeten.

Men bussen, nr 96 till Pireus, den går var 20-e minut dagtid och lite glesare i nattens timmar.

Arne

Från Jan Bergtuns norska öluffarsida
"
Hei! Bare en kort beskjed. Metroen til og fra Athens flyplass har vaert stengt en maaneds tid og skulle vaere det i ca et halvt aar, eller som de sa til en eller annen gang i august maaned. Inntil da harvi "bare" valget mellom ekspressbussene eller taxi.

Expressbussene er et godt alternativ om man enten vil inn til sentrum (Syntaghma eller til Pireaus. Jeg vet ikke men jeg regner med at man kan ta expressbuss til det stoppestedet man brukte foer metroen gikk helt ut til flyplassen og ta metroen derfra. Vil anta at arbeidet med metrolinjen er mellom denne stasjonen og flyplassen, men som sagt dette er bare mine antagelser. Skal proeve aa finne mer utav dette om ca 2 uker naar jeg kommer tilbake til Athen igjen. Naa sitter jeg paa en liten internetkafe soer paa Kreta. Nydelig vaer, sol fra skyfri himmel og temperatur paa rundt 16,5'C naa klokken 09.30. I gaar hadde jeg en makstemperatur paa ca 21'C, men med delvis skyet vaer. Ellers alt bra, meget bra faktisk!!!!"

Senast redigerad av Arne den 2009-04-20 klockan 10:06.
Svara med citat