Visa ett inlägg
Gammal 2009-03-05, 12:28
Paphiannas avatar
Paphianna Paphianna är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Maragas-var finns bra boende??

Citat:
Ursprungligen postat av twiggy Visa inlägg
Kan man bo bättre än på Harmony? Lugnt och skönt, rent och fräscht, trevlig personal, nästan en egen pool och nära stranden. Dit återkommer jag mer än gärna. Twiggy
Hej! Instämmer att Harmony var jättesnyggt, bland de absolut finaste, fräschaste lägenheter jag bott i i Grekland. För 3 år sedan när jag bodde där hade de dock INTE trevlig personal. Kanske så många gäster klagade så att surpuppan försvann; hoppas det.
Ägaren/ någon i ägarfamiljen, en ung kille, var den grinigaste hotellpersonal vi någonsin råkat på. Han mötte oss vid ankomst och gav en massa förhållningsorder, klagade på att barnen hoppade i poolen så att det skvätte, på att folk pratade på eftermiddagen när han ville ha siesta, sålde högst ovilligt nånting i den lilla cafeterian/baren ( förbjöd oss att ta egen dricka till poolen men ofta var det slut i cafeet) mm.mm. Vänder man sig till barnfamiljer i sin marknadsföring och använder poolen som en del i den kan man inte vänta sig något annat än stoj och stim samt att folk faktiskt använder poolen. Det var absolut inget busliv utan bara "vanligt" bad. Men som sagt, antagligen har han försvunnit för alla som bodde där samtidigt med oss klagade till Apollo, så vitt jag vet.
Så då kan ju absolut Harmony vara ett bra alternativ om man åker med Apollo, för de har väl hela hotellet, eller?
Hälsningar Lotta
Svara med citat