Hej!
Vi åker också tillbaka till AA i år.

Var där i slutet av maj/början av juni i fjol och blev väldigt förtjusta i byn och dess omgivningar. Det var första utlandsresan för min dotter, då 10 år, och stället var perfekt för oss. Nära till allt. Vi bodde på Flamingo och det var kanon. Poolen direkt utanför balkongen, stranden på behagligt avstånd, lagom blandning av vardag och turism.
Hade gärna åkt dit samma period i år men pga olika anledningar så blir det mitten på juni istället. Kan tänka mig att det är lite mer liv och rörelse då men det gör nog inte så mycket. Vissa saker/utflykter har vi redan gjort, nu väljer vi andra.
Det känns tryggt att komma tillbaka till ett ställe där man vet vart allting finns. God mat, bra stränder, OK supermarkets, transporter.
Jag har varit runt på många ställen under mina dagar men det här är första gången jag återvänder till exakt samma ställe och samma hotell. Många av våra vänner tycker vi är tokiga men..... vissa åker ju till Thailand gång på gång på gång.......... Jag väljer mycket hellre Kreta

Mia